пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська транснаціональна компанія у галузі харчової промисловості PepsiCo представила стратегію PepsiCo Positive (pep+), націлену змінити підхід до ведення бізнесу і принести позитивні зміни в життя людей і планети. Про це йдеться в прес-релізі компанії.
«PepsiCo Positive — це майбутнє нашої компанії. Це зовсім нове бачення того, як ми ведемо наш бізнес, в якому принципи сталого розвитку і людський капітал посідають центральне місце. Нова стратегія відповідає новим реаліям життя, коли споживачі очікують більшого від компаній, продукцію яких вони споживають, і хочуть бачити і розуміти їх вплив на суспільство», — розповів Рамон Лагуарта, голова ради директорів та головний виконавчий директор PepsiCo.
Стратегія пов’язана з трьома ключовими напрямками.
Один з них — «Стійкий ланцюжок поставок», який передбачає досягнення до 2040 року повної вуглецевої нейтральності. В рамках того ж напрямку до 2030 року компанія планує відновлювати 100% використаної води. Упаковка буде замінена на більш екологічну.
«Компанія анонсувала 50% скорочення використання первинного пластику на упаковку продукції до 2030 року (в порівнянні з 2020 роком) і використання 50% переробленого пластику у всьому асортименті продукції компанії», — уточнюється в повідомленні.
Ще один напрямок стратегії — «Стале землеробство”, яке передбачає впровадження практик відновлювального землеробства більш ніж на 3 млн га. Це відповідає площам сільськогосподарських земель, які використовуються постачальниками сировини для PepsiCo.
Третій напрям — «Правильний вибір», який націлений на використання в продуктах інгредієнтів, що не завдають шкоди навколишньому середовищу, а також буде знижено вміст цукру і солі.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi