пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Американська компанія The Coca-Cola Company спільно з творцем комп’ютерних ігор Riot Games представила газований напій Zero Sugar, який присвячений грі League of Legends. Про це повідомляє Riot Games.

Виробник заявляє, що ця Coca-Cola має смак XP — це ігровий досвід, який геймер отримує у будь-якій грі, щоб підвищувати рівень та прокачувати персонажа. Як кажуть у The Coca-Cola Company, напій дозволить гравцям відчути той смак, який відчувають персонажі під час набуття досвіду. Який це саме смак, у компанії не уточнюють.
На кожній банці буде унікальний QR-код. Якщо його відсканувати, на смартфоні запуститься сайт, а потім можна ввімкнути камеру з фільтром, який перевтілить покупця у випадкового героя з League of Legends.
Ціна напою не відрізнятиметься від класичної Coca-Cola Zero. Продажі вже стартували в США, КНР, Канаді, Мексиці, Південній Кореї, Латинській Америці та Африці.
Фото: Riot Games; CNN
Читайте також:
Юлія Рабін розповіла, як пройшов майстер-клас «Хліб і Їжа»
У Львові запрацював застосунок Zupa для пошуку закладів й резерву столиків
З якими проблемами стикнеться агросектор через підрив Каховської ГЕС
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi