пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Виробник чаю Lipton вийшов на американський ринок холодних десертів та випустив фруктовий лід. Про це компанія повідомила в Instagram.
Переглянути цей допис в Instagram
Новий продукт, який отримав назву Pops of Sunshine, існує у двох варіантах – зі смаком зеленого чаю з цитрусом та персикового чаю. Цей фруктовий лід продається тільки в США і лише в інтернет-магазині компанії.
Хоча американським дітям, без сумніву, захочеться спробувати його, спікери Lipton заявили, що цільова аудиторія – дорослі. За результатами опитувань, 75% батьків регулярно їдять улітку фруктовий лід, який викликає у них приємне відчуття ностальгії.
У рекламі Pops of Sunshine вже знявся репер T-Pain із кавером на пісню Steal My Sunshine 1999 року.
Фото: prnewswire
Читайте також:
В Україні не буде дефіциту зернових для внутрішніх потреб
Компанія Bacardi, яка обіцяла покинути рф, втричі збільшила прибуток у країні
Лорен Мот була відзначена у списку Bar World 100
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi