Українська мережа ресторанів Lviv Croissants вийшла на ринок США - PostEat

пошук

Українська мережа ресторанів Lviv Croissants вийшла на ринок США
19-08-2024 0 454


США стали третьою країною, на ринок якої вийшли Lviv Croissants. Окрім України, мережа також представлена в Польщі та Словаччині. Американський заклад відкрився у місті Розвелл поблизу Атланти. На вибір локації вплинув потенціал штату Джорджія: тут динамічний і при цьому не перенасичений гастроринок. Перший заклад компанія  Fast Food Franchising Group USA inc. відкрила разом з локальним партнером Бреттом Ларрабі, який є експатом з України. 

Бретт Ларрабі – партнер і СЕО Fast Food Franchising group USA. Він відкрив для себе Lviv Croissants під час розвитку американських брендів QSR (закладів швидкого харчування) у Східній Європі. Він був зачарований привабливістю української мережі для широкого споживача, високою якістю продуктів та інтеграцією локальних закладів у своїх спільнотах, чого зараз бракує кафе та пекарням у США. Співвласник Lviv Croissants Андрій Галицький познайомився з Бреттом ще у 2018 році на виставці з франчайзингу в Нью-Йорку (International Franchise Expo), і з того часу вони спілкувалися та розглядали перспективу виведення бренду на американський ринок.

Розробкою меню, підбором обладнання, логістикою, впровадженням маркетингових та IT-рішень займався центральний офіс. Головною метою було створити базу для подальшого розвитку франчайзингової мережі в США.

Основою меню американських Lviv Croissants, як і в Україні, є свіжоспечені круасани, приготовані з-під ножа. Їх будуть виготовляти в Атланті: для цього спеціально було запущено виробництво, яке в майбутньому зможе забезпечувати до 20 ресторанів мережі в Північній Америці. Процес тестування інгредієнтів і налагодження всіх процесів був досить тривалим, адже важливо було відтворили ідентичний продукт у США і при цьому врахувати смаки місцевих споживачів. Зрештою, у меню з’явились круасани з унікальними начинками, як-от авокадо, бекон, арахісова паста, а також салати, супи й розширена лінійка холодних напоїв.

Підбором персоналу займався центральний офіс спільно з американською HR-компанією, а навчання проводили тренери з України. Значна частина відгуків на вакансії була від українців, які живуть в Атланті.     

Наявність перспектив розвитку із досвідченими партнерами та надійна база в Атланті стали остаточними факторами для прийняття рішення. А талановита команда з понад 100 співробітників на двох континентах забезпечила операційну реалізацію такого масштабного та складного проєкту.

Фото: https://www.facebook.com/LvivCroissants/

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi