пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Британський репер Тайні Темпа (Tinie Tempah) опинився верхи на воппері Burger King, виконуючи нову пісню Whoppa. Щоб побачити танок, треба просканувати QR-код на пакуванні та навести камеру смартфона на гамбургер.
Кампанія з доповненою реальністю розроблена агенціями BBH London та Dimension Studios.
Протягом серпня покупці воппера у Великій Британії можуть подивитись на танок репера без додаткових застосунків — після сканування QR-коду анімація відкриється у браузері та за допомогою камери телефону.
Мініатюрна фігура репера з’явиться на бургері, столі або підлозі. Фігуру репера можна масштабувати та обертати на 360 градусів.
MAMA! 😭😍🙏🏾💎 #WHOPPACHALLENGE pic.twitter.com/LARPD25jXl
— Tinie (@tinie) August 1, 2020
Кампанія розроблена, щоб привернути увагу молодого покоління. Зараз реклама AR-активності просувається у соціальних мережах та на зовнішніх носіях.
Фото: Burger King
Читайте також:
Burger King у День Св. Валентина обміняє фотографії колишніх на бургер
На Burger King подали до суду за обман — у веганському бургері Impossible Whopper знайшли м’ясо
Героями нової реклами Burger King стали люди у «харчовій комі»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi