пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
У переддень Міжнародного дня проти гомофобії 17 травня видання Bloomberg згадує «кейс Barilla». Кілька гомофобних висловлювань генерального директора компанії в етері національного радіо коштували бренду 5 років і десятки мільйонів доларів для відновлення репутації.
Видання розповідає історію, яка почалась у 2013 році після слів генерального директора компанії Гвідо Барілла на радіостанції Radio 24, — «Я б ніколи не зняв у рекламі нашої компанії гомосексуальну пару. Не тому що я їх не поважаю, а тому, що я з ними не погоджуюсь». 60-річний Барілла додав, що виступає за традиційні сімейні цінності й проти всиновлення дітей одностатевими парами. Якщо його точка зору не подобається покупцям-геям, то вони можуть купити пасту інших марок.
After chairman Guido Barilla rebuked gay families on national radio, his CEO spent five years cleaning up the company’s reputation.https://t.co/Zpi5rBi59B
— Bloomberg (@business) June 24, 2019
У наступні кілька тижнів Barilla пережила найбільший скандал у своїй 200-річній історії. Сторінки бренду у соціальних мережах наповнились гнівними коментарями, Barilla стала мішенню для звинувачень і кепкувань, в Європі та США було розпочату кампанії бойкоту продукції італійців.
Фінансові втрати були невеликі, а ось репутація бренду зазнала сильного удару — компанію почали сприймати, як застарілу та відсталу. Найчуттєвішою було критика правозахисних організацій та лідерів думок у США, які вважались стратегічним ринком для Barilla.
В матеріалі йдеться про те, що скандал змінив компанію — в Barilla з’явився директор з питань різноманіття та інтеграції, були запроваджені тренінги для співробітників, налагоджена співпраця з правозахисними фондами. Одним з таких кроків назустріч, наприклад, стала зустріч Гвідо Барілла з драматургом та лідером руху за громадянські права у США Девідом Мікснером. Гвідо отримав п’ять відмов у зустрічі, але коли домігся свого, то зумів переконати правозахисника у своїй готовності змінюватись. Нині Девід Мікснер працює довіренною особою Barilla у питаннях різноманіття.
Фіналом історії стала упаковка спагеті №5 Barilla з зображенням двох закоханих жінок — вони тримаються за руки, а між їх губами натягнута спагеті.
Її для компанії намалювала художниця, яка у 2013 закликала до бойкоту Barilla. Шлях до неї зайняв п’ять років та десятки мільйонів доларів.
Фото: Instagram Olimpia Zagnoli.
Читайте також:
85-річна Софі Лорен знялась в рекламі Barilla
ЛГБТ-клуб «Версаче» на Лук’янівці пропрацював лише один день
Мишленівський кухар потрапив у расистський скандал
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi