Конкуренція на ринку продовольчих рітейлерів зростає: «Епіцентр» активно наступає - PostEat

пошук

Конкуренція на ринку продовольчих рітейлерів зростає: «Епіцентр» активно наступає
30-04-2021 0 1159

Автор


Епіцентр активно заходить у продовольчий рітейл. Це означає, що для існуючих гравців ринку (АТБ, Сильпо, Новус, Гудвайн, Метро, Білла, Велика кишеня, Ашан, тощо) стає на одного сильного конкурента більше. 

Очевидно, що перерозподілення часток на ринку українського рітейлу не за горами. А основним гравцям, очевидно, дуже скоро прийдеться або посунутись або ефективно реагувати на сильного та амбітного конкурента. 

В умовах жорсткої конкуренції у сучасному світі виграє той, хто швидше приймає рішення. А великі рітейл компанії постійно стикаються з очевидними проблемами, як зміна поведінки споживачів та їх вподобань, зростання конкуренції, а також постійна необхідність бути гнучкими і швидкими, зберігаючи жорсткий контроль над витратами і забезпечуючи максимальний потенціал зростання.

Відтак треба мати інструменти (або ж активно їх впроваджувати) для швидкого, а головне ефективного прийняття рішень, а також переконатись на 100% у тому, що ці інструменти впроваджуються правильно та якісно з точки зору довгострокової перспективи.

Прим. авт.

Станом на 2020 рік, «Епіцентр К» найбільша в Україні компанія рітейлер, в яку входить 61 гіпермаркетів загальною площею понад 1 млн м². У їх числі гіпермаркети, що продають продовольчі і промислові товари (товари для обробки будинку, меблями, побутовою хімією, приладдям, товарами для саду та городу, дитячими товарами, будівельними матеріалами, тощо). 

Група компаній “Епіцентр К” почала розвиток продовольчих супермаркетів Food Market у концепті shop in shop (магазин в магазині) із широким асортиментом харчових продуктів та напоїв та власним виробництвом у 2020 році. Перший об’єкт розпочав роботу в ТЦ «Епіцентр» у Бучі в липні минулого року. 

На сьогоднішній день мережа Food Market налічує 12 продовольчих магазинів у 10 містах України. Зокрема, по два Food Market відкрито в Запоріжжі та Львові, по одному – в Києві та Бучі Київської області, Чернівцях, Вінниці, Калуші, Мелітополі, Кропивницькому та Хмельницькому.

У торговельному центрі «Епіцентр» на вулиці Берковецька, 6-в відкрився ще один продуктовий супермаркет Food Market площею 3000 кв. м з власним фудкортом у форматі eat&go. Зона ресторанів розрахована на 106 посадкових місць. Розробка концепції та дизайну здійснювалася спеціалістами направлення ексклюзивних концептів та розвитку НЕКТАР компанії “Епіцентр”, без залучення зовнішніх підрядних організацій.

У новому Food Market представлені три види кухонь – італійська, іспанська та японська. Також для відвідувачів працюватимуть власні кондитерська, пекарня повного циклу, енотека з колекцією вин із усіх куточків світу, а також сироварня, зона м’ясопродуктів власного виробництва. Окрім кулінарії, в маркеті зроблено акцент на фреш-зону, у якій представлені свіжа риба, м’ясо, овочі, і широкий асортимент продуктів здорового харчування. 

Для побудови магазину було використане найсучасніше професійне обладнання, в тому числі універсальні машини Rational (Німеччина) для швидкого приготування їжі. Піч італійського виробництва Marana дозволить готувати автентичну італійську піцу на дровах. А для виготовлення домашнього хліба ручної роботи використовуватиметься найкраще шведське обладнання Revent. 

Читайте також:

Легендарні нью-йоркські хот-доги Nathan’s Famous заходять на український ринок

Винна консультантка Її Величності Королеви Великобританії Дженсіс Робінсон відзначила українські вина

Євген Клопотенко увійшов до 50 Next — списку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi