пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Карантин змінив роботу закладу високої кухні Nouri у Сингапурі. Мішленівський шеф Іван Брем став кур’єром, а заклад перетворився на «лабораторію доставки».
На початку квітня Nouri разом з іншими закладами Сінгапуру зачинився на карантин. Щоб компенсувати втрати, команда перетворила заклад на онлайн-магазин продуктів і страви, пекарню та фабрику з виробництва соусів та бульйонів.
Посмотреть эту публикацию в InstagramPrepping for delivery tonight and tomorrow! We made a few extras. Link in bio.
Шеф-кухар Іван Брем (Ivan Brehm) згадує, що головним мотиватором для нього було збереження робочих місць і налагоджених процесів. При ресторані запрацював онлайн-магазин Appetite, де гості могли купити фермерські овочі, фрукти, сири, свіжу рибу та морепродукти тощо.
У коментарі гіду Michelin Іван зізнається, що до карантину ідея доставляння їжі викликала «роздратування». Але досвід роботи в онлайні показав, що доставляння та електронна комерція допомогла Nouri охопити більше споживачів та навчила обслуговувати людей де б вони не знаходились.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Також Іван Брем вважає, що COVID-19 повернув гастрономію до головних її задач — нагодувати людей і бути містком між виробниками продуктів та їх споживачами.
Фото: Instagram Ivan Brehm
Вже понад три роки ми розповідаємо вам про світ гастрономії. Будемо вдячні за підтримку на Patreon!
Читайте також:
Ресторан високої кухні у Лос-Анджелесі перетворили на магазин їжі та продуктів, щоб пережити кризу
Стратегія, як вижити закладам під час карантину: досвід бара у Гуанчжоу
Дмитро Борисов пояснив, чому не працює з доставками Glovo та Uber Eats
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi