пошук
Олена Березовенко
Автор
пошук
Олена Березовенко
Автор
Гучною подією, яка стала мемом та приводом для ситуативного маркетингу, став нещодавній продаж інсталяції Comedian Мауріціо Каттелана у вигляді банана приклеєного скотчем до стіни за $120 000 на арт-ярмарку Art Basel Miami.
Відомі бренди не залишились осторонь та креативно відреагували на подію, проте яскравіше за всіх це зробила велика американська фаст-фуд мережа Popeyes. В рамках арт-ярмарку бренд презентував інсталяцію The Sandwich, приклеївши скотчем до полотна один з найвідоміших своїх продуктів — сендвіч з куркою.
Don’t eat the art. Even though it’s delicious. Go see our masterpiece “The Sandwich” at @Sanpaulgallery for #ArtBasel.
Toasted brioche bun, two pickles, fried chicken, mayo, duct tape on canvas. $120,003.99 🤩 🎨 pic.twitter.com/xzpc7Jttsk
— Popeyes (@Popeyes) December 7, 2019
У повідомленні до інсталяції зазначено: «Не їжте мистецтво. Хоча це й смачно. Подивіться на наш шедевр The Sandwich в галереї San Paul Gallery Urban на ярмарку Art Basel Miami. Підсмажена булочка бріош, два солоні огірки, смажена курка, майонез, клейка стрічка на полотні. $120,003,99». Цю суму планують витратити на благодійність — у компанії є фонд Popeyes Foundation, який співпрацює з благодійними організаціями та надає допомогу нужденним.
Фото: Popeyes Chicken
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi