пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Назва: Ramen vs Marketing
Де: вул. Костянтинівська, 2А
Формат: монокафе азійської кухні (раменна)
Бюджет: ₴.
Раменна Ramen vs Marketing відкрилась на вулиці Константинівський на Подолі. Поряд зупинка кінцева кількох трамвайних маршрутів та Контрактова площа, до станції метро «Контрактова площа» — хвилина пішки.
Це вже четвертий рамен-моноформа від компанії Food vs Marketing у Києві. Очікується, що до кінця 2021 року всього буде відкрито п’ять нових закладі, де подаватимуть тільки суп з локшиною.
Заклад називають «найкращим з усіх, яким побудували». Далі пряма мова:
«Гадаємо, це найкращий ресторан, який ми побудували. У цьому приміщенні в нас близько 85 м², тут ми використали досвід відкриття всіх попередніх закладів. У закладу таке саме меню, як у перших трьох раменних: кілька видів рамену та рису, а також напої. У нового Ramen vs Marketing 36 посадкових місць, заклад розташували у приміщенні неподалік від перетину вулиць Костянтинівської та Спаської. У закладі згодом почне роботу й магазин: продаватимуть лазанью та комплекти для приготування рамену вдома, які Food vs Marketing запустили під час карантину. Як і перші дві раменні, заклад працюватиме з перервою – з 16:00 до 17:00. У п’ятницю та суботу працюватимуть до 23:45».
Фото: Facebook / Food vs Marketing
Читайте також:
Ramen vs Marketing почав доставляти набори у вакуумному пакуванні для приготування рамену і фо вдома
Новий заклад. Київ: третя локація Ramen vs Marketing на ринку «Столичний»
Новий заклад: чотири виду рамену в Ramen vs Marketing на Шулявці
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi