пошук
Вікторія Савицька
Автор
пошук
Вікторія Савицька
Автор
Брендингова агенція Backbone Branding представила бренд томатного соусу Tomacho новими яскравими персонажами. Назва Томачо походить від томату+мачо, що ідеально підсумовує сюжетну лінію, створену для персонажів.
Навколо бренду агенція хотіла створити цілу історію та своїм дизайном висловити любов до томатів. У Backbone Branding уявили як саме поводилися б томати, якщо ожили, надавши їм особистісні риси та настрої.
«Патріарх сім’ї дуже серйозно ставиться до свого обов’язку захищати свою сім’ю і витрачає свій час на охорону їх у полі. Він стежить за тим, щоб ГМО, пестициди та будь-яка інша штучна речовина трималися якомога далі від його свіжих і здорових дітей, щоб вони дозрівали та дозрівали максимально природним шляхом.» — кажуть в агентстві.
Фото: Backbone Branding
Читайте також:
В Україні почали виготовляти кавуновий мед
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi