Tomacho оживили помідори на упаковці кетчупу - PostEat

пошук

Tomacho оживили помідори на упаковці кетчупу
10-09-2020 0 669


Брендингова агенція Backbone Branding представила бренд томатного соусу Tomacho новими яскравими персонажами. Назва Томачо походить від томату+мачо, що ідеально підсумовує сюжетну лінію, створену для персонажів.

Навколо бренду агенція хотіла створити цілу історію та своїм дизайном висловити любов до томатів. У Backbone Branding уявили як саме поводилися б томати, якщо ожили, надавши їм особистісні риси та настрої.


«Патріарх сім’ї дуже серйозно ставиться до свого обов’язку захищати свою сім’ю і витрачає свій час на охорону їх у полі. Він стежить за тим, щоб ГМО, пестициди та будь-яка інша штучна речовина трималися якомога далі від його свіжих і здорових дітей, щоб вони дозрівали та дозрівали максимально природним шляхом.» — кажуть в агентстві.

Фото: Backbone Branding

Читайте також:

В Україні почали виготовляти кавуновий мед 

Новий рекламний «шедевр»

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi