Унікальність винних барів в Україні: Vinobroteria, Biologist wine club, Bad Boy. Частина 4 - PostEat

пошук

Унікальність винних барів в Україні: Vinobroteria, Biologist wine club, Bad Boy. Частина 4
14-09-2023 0 848


Індивідуальність, свобода, різноманіття. З цими словами сміливо можна асоціювати винні бари в Україні. В цих закладах формується культура споживання вина, атмосфера спонукає пізнавати нові його грані. Вони як місток між споживачем та виноробом, задоволенням та титанічною працею, зацікавленістю та знаннями. 

Попередній цикл про культуру українських винних барів розкрив багато питань. Продовжуємо знайомити вас з новими локаціями, які пропонують щось більше, ніж просто випити чи перекусити. 

Редакторка винного розділу Posteat Валентина Дуткевич поспілкувалась із власниками винних закладів у Києві, Львові та Одесі.

Що вас спонукало відкрити винний бар?

Київ

Ігор Петренко, винороб, засновник виноробні Biologist, а також винного бару Biologist wine club 

У нас як виробників вина було розуміння, що винні бари будуть додатково популяризувати наші вина для споживача. Це завжди гарний простір, де люди будуть знайомитися, де можна закохувати, давати можливість продегустувати велику кількість вин, поєднувати з їжею тощо. Друге, у нас історично на Виставковому центрі був офіс і маленький склад. Ми відкрили шоурум для наших сомельє і з часом люди почали запитувати про можливість випити у нас вина. Ми відкрили спершу літню терасу, а потім вже й приміщення. Бари важливі з точки зору популяризації вина.

Львів

Дмитро Лазорка, керівник бару Bad Boy Львів

Під час співбесіди в магазин Bad Boy Львів я почув, що незабаром планується відкриття винного бару на другому поверсі. Я вже знав про успішний бар у Києві і розумів, що тут зможу втілити багато ідей та урізноманітнити винну культуру Львова. Головна мотивація – це створення справжнього винного місця, де кожен «офіціант» має глобальні знання про вино та поєднання його з будь-яким продуктом. 

Одеса

Ольга Гриценко, управляючий винного ресторану Vinobroteria

Восени нашій Vinobroteria виповниться 5 років. Багато подорожуючи, зокрема Італією, народжувалась концепція винного закладу, яка поєднує хліб, вино та авторські страви з одеським шармом. Сімейна справа борошневого виробництва поклала початок цій концепції, адже що може бути краще як поєднання хліба та вина? Тому протягом усіх років ми лише вдосконалюємо наші креативні таланти та майстерність найсмачніших поєднань. 

Чим особливі українські винні бари порівняно з європейськими, наприклад?

Ігор Петренко

Питання достатньо складне, оскільки навіть у Європі всі винні бари різні залежно від країни. В італійських, іспанських, французьких винних барах домінують місцеві вина. На півночі Європи, у Великобританії, Бельгії, інтернаціональна підбірка. Хоча Великобританія як виноробна країна уже набирає оберти. Українські бари різні. У Львові є не менш як 5, у Києві також, у Дніпрі декілька. Хтось акцентує увагу на українському вині, хтось ні. Все залежить від цінностей, які закладено власником.

Дмитро Лазорка

Загальною відмінністю українських винних барів є відносно великий вибір страв, в Європі з цим простіше. В країнах з розвинутим виноробством винні бари пропонуватимуть більше локального вина, в Україні переважають вина з інших країн. В усіх випадках можна знайти виключення з правил.

Ольга Гриценко 

Якщо говорити, чим відрізняються українські винні заклади від європейських, на мою думку, вони більш вишукані та затишні. На прикладі Vinobroteria можу сказати, що ми позиціонуємо себе, насамперед, як винний ресторан з авторськими стравами нашого шеф-кухаря, які ми з особливою старанністю та наснагою розробляємо та оновлюємо кожного сезону у поєднанні з командою сомельє, щоб запропонувати нашим гостям найкращий вибір. Авжеж, келих джемового червоного сухого італійського мерло у поєднанні зі скибочкою нашого цільнозернового темного хліба з інжиром та шматочком козячого сира – цей вибір ніколи не підведе.

Цільова аудиторія вашого закладу? 

Ігор Петренко

Наша цільова аудиторія – це люди, яким цікаве вино, в першу чергу українське крафтове. Ми виробляємо 25-30 тисяч пляшок на рік. Це люди, що мають середній та вищий дохід, відповідний культурний рівень (готові експериментувати з вином, мандрувати по виноробнях). 70% наших відвідувачів це молодь (від 25 до 40 років).

Дмитро Лазорка

Насамперед це люди, які цікавляться тим, що в них у келиху та на тарілці. Вік, стать та дохід гостей відходить на другий план. Ці люди відкриті до нових смаків, регіонів та стилів вина, і це безумовно тішить.

Ольга Гриценко

Це одесити та гості міста. Наша локація приваблює багато туристів у літній сезон, тому що наша локація у самому серці Одеси – Пале Роялі, в одеському дворику біля Оперного театру. Коли ж сезон закінчується, починається час наших постійних гостей – а це люди, що мають гарний смак у вині та їжі.

Photo credit: Instagram igorpetrenko.wine; Vinobroteria; Biologist; Bad Boy

Читайте також: 

У чому секрет винних барів: власники українських закладів діляться своїм досвідом. Частина 1

Чим унікальні українські винні бари: великий вибір локальних вин, атмосфера чи ще щось? Частина 2

Винні бари та актуальність винної культури в Україні: досвід діячів гастро і винної сфери. Частина 3

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi