пошук
Олена Березовенко
Автор
пошук
Олена Березовенко
Автор
Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь нагадав, що відповідно до статті 30 Закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної”, з 16 січня 2021 року всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.
«У супермаркеті та в інтернет-магазині, у кав’ярні, банку, на АЗС, в аптеці чи бібліотеці, де б ти не був — обслуговування має бути українською. Лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою«, — наголосив Тарас Кремінь.
Також Уповноважений із захисту державної мови опублікував пам’ятку, як діяти, якщо ваше право на отримання інформації чи послуг державною мовою порушене:
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Письмова скарга повинна бути підписана заявником із зазначенням дати. В електронній скарзі також необхідно вказати електронну поштову адресу, на яку заявникові може бути надіслана відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування підпису під час надсилання електронного звернення не вимагається. Скарги подаються Уповноваженому протягом шести місяців з дня виявлення заявником порушення.
Нагадуємо, Верховна Рада України 25 квітня 2019 року ухвалила закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної», який регулює функціонування і застосування української мови як державної у сферах суспільного життя. Дія цього Закону не поширюється на сферу приватного спілкування та здійснення релігійних обрядів.
Читайте також:
Michelin назвав борщ російським і вибачився
У КМДА назвали вимоги до продажу їжі та напоїв у МАФах
У Pizza Veterano показали як відповідально ставляться до доставки піци
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Коментарi