пошук
Влад Войчук
Автор
пошук
Влад Войчук
Автор
Кавовий бренд Nespresso зняв комедійну рекламу з акторами Джорджем Клуні, Джулією Гарнер та Симоною Ешлі. Відео можна переглянути в YouTube.
За сюжетом Джордж Клуні та Джулія Гарнер посперечалися про те, яку інші гості вечірки будуть пити каву. Клуні програв спір та втратив свій кабріолет, адже Симон Ешлі вибрала ту капсулу з кавою, про яку сказала Гарнер. В кінці відео актор намагається поїхати на скутері.
В такий нехитрий спосіб компанія Nespresso зробили акцент на тому, що в них велика кількість смаків кави в капсулах. А також про те, що капсули переробляються.
Фото: скриншот з відео
Читайте також:
Kellogg подарувала британцю гігантську коробку з пластівцями
Вина SHABO з’явились на полицях магазинів у Норвегії
У Швеції запатентували картопляне морозиво
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi