пошук
Вікторія Савицька
Автор
пошук
Вікторія Савицька
Автор
Бренд Jumbo запускає ініціативу «Brood van Brood» по боротьбі з харчовими відходами. Ритейлер дуже стурбований проблемами екології, їх кампанія «Тиждень без відходів» почалася 1-го вересня.
Створення хлібу — пілотний проект, у рамках якого будуть виробляти білий та непросіяний хліб з непроданих залишків часних брендів. Виготовлення нового хліба зі старого — це давній традиційний метод випічки, який має відротитися завдяки Jumbo.
Процес виготовлення простий: до старого хліба потрібно додати воду та закваску, помістити цю масу у спеціальний сосуд для подальшого утворення тіста.
«В Jumbo ми пишаємося тим, що представили Brood van Brood. Не тільки тому, що це гарний продукт з дуже багатим смаком, але, перш за все, тому, що він відповідає нашій меті щодо подальшого скорочення харчових відходів », — прокоментував комерційний директор.
Нарізний хліб вже доступний у торгових точках Jumbo та коштує 1,50 євро за штуку.
Фото: Jumbo
Читайте також:
В TikTok готують простий але ефектний «хліб-хмарину». Потрібні лише три інгредієнти
Мішленівський ресторан у Сингапурі доставляє продукти і випікає хліб на карантині
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi