«Стейк» з кавуна та «мітболи» з рослин: які страви з’явились цього «вегасічня» - PostEat

пошук

«Стейк» з кавуна та «мітболи» з рослин: які страви з’явились цього «вегасічня»
06-02-2020 0 1180


«Вегасічень» (Veganuary) — гастрономічний тренд в межах якого заклади пропонують гостям у січні страви без м’яса, щоб «очистити» організм після свят.

Вперше кампанія «Вегасічень» була проведена у 2014 році. В межах акції активісти заохочують заклади готувати вегетаріанські страви, а споживачів відмовитись у січні від страв тваринного походження. У 2019 році в акції взяло участь 250 000 людей, 500 закладів та магазинів, було презентовано 200 нових вегетаріанських страв та продуктів.

Одним з прихильників «Вегасічня» на сайті кампанії названо актора Хоакіна Фенікса. Вважається, що його активна позиція, щодо поширення вегетаріанського раціону та захисту прав тварин змінила меню кінопремій «Оскар», «Золотий Глобус» та BAFTA.

В межах «вегасічня» 2020 року мережа швидкого харчування Subway пропонувала гостям фірмовий сендвіч з «мітболами» з рослинних інгредієнтів та плавленим веганським «сиром» з соусом айолі. 

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

The @subway Meatless Marinara This is ideal! We used to get meatball marinara subs a lot before we went vegan and this meatless version is amazing — the vegan cheese is so good melted in with the marinara sauce and the garlic aioli. It has all the taste and feel of the original version The Sandwich Artist who served us said he wasn’t vegan himself but was super enthusiastic about this sub and said he had been recommending it to everyone . • • • #meatlessmarinara #vegansubway #vegansubwaysandwich #subwayvegan #vegan #vegansofig #veganeats #veganuk #ukvegan #veganfood #whatveganseat #plantbased #crueltyfree #veganfoodporn #veganfoodreviews #veganblogger #eatplantsnotanimals #veganuary #dairyfree #meatfree #vegansofinstagram #govegan #eatwell #vegancommunity #instaveggie #herbivore

Публикация от herbivoram (@herbivoram)

Мережа KFC зробила акцент на страві з псевдокурятиною — Imposter Burger. Котлету для нього виготовляє компанія Quorn на основі рослинних білків — грибів, картоплі тощо.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

KFCxTranVFood The day has finally come and @TranvFood wasted no time on nabbing an Original Recipe Vegan Burger #KFCOriginalRecipeVeganBurger #foodporn

Публикация от KFC UK & Ireland (@kfc_uki)

В «Бургер Кінг» гостей запрошували спробувати бургер Rebel Whopper. Декому не сподобався підхід компанії до реалізації ідеї бургеру — сама котлета виготовлена з рослинних інгредієнтів, але смажиться на тому ж грилі, що й м’ясо.

В T.G.I. Friday’s з нагоди «вегасічня» готували стейки з кавуна. Перед тим, як потрапити на гриль «стейк» маринують у спеціях та додають гостроти соусом «Сірача».

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Our brand new Vegan Watermelon Steak is available from 6th January! Tag a mate who should try it #tgifridays #veganuary #vegan #veganfood #watermelon

Публикация от TGI Fridays UK (@tgifridaysuk)

У закладах азійської кухні Wagamama  також використали кавун, але зробили з нього «стейк з тунця».

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

welcome to the bench our new vegan suika tuna. yep you read that right. vegan tuna. now, that’s next wave. but catch it while you can. available exclusively for #veganuary only 

Публикация от wagamama_uk (@wagamama_uk)

Британська мережа пекарень Greggs розробила для гостей пиріг з рубленим псевдом’ясом. Якщо вірити відгуками підписників, то багатьом було важко відрізнити його від оригіналу.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

WHAT A TIME TO BE ALIVE @bekahdoesvegan #VeganSteakBake

Публикация от Greggs (@greggs_official)

В мережі кафе Costa Coffee для гостей готували вегетаріанські тістечка, напої з рослинними молоком та канапки з псевдошинкою від Quorn та веганським «сиром».

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Not all cookies are this tasty and not all cookies are vegan but this one is. Try our Chocolate Hazelnut & Caramel Cookie today, we’re sure you won’t be disappointed.

Публикация от costacoffee (@costacoffee)

В кампанії «Вегасічень» у 2020 році взяло участь 400 000 осіб. У 2019 році охочих їсти страви лише з рослинних продуктів було 250 000.

 

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi