пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
«Вегасічень» (Veganuary) — гастрономічний тренд в межах якого заклади пропонують гостям у січні страви без м’яса, щоб «очистити» організм після свят.
Вперше кампанія «Вегасічень» була проведена у 2014 році. В межах акції активісти заохочують заклади готувати вегетаріанські страви, а споживачів відмовитись у січні від страв тваринного походження. У 2019 році в акції взяло участь 250 000 людей, 500 закладів та магазинів, було презентовано 200 нових вегетаріанських страв та продуктів.
Одним з прихильників «Вегасічня» на сайті кампанії названо актора Хоакіна Фенікса. Вважається, що його активна позиція, щодо поширення вегетаріанського раціону та захисту прав тварин змінила меню кінопремій «Оскар», «Золотий Глобус» та BAFTA.
В межах «вегасічня» 2020 року мережа швидкого харчування Subway пропонувала гостям фірмовий сендвіч з «мітболами» з рослинних інгредієнтів та плавленим веганським «сиром» з соусом айолі.
Мережа KFC зробила акцент на страві з псевдокурятиною — Imposter Burger. Котлету для нього виготовляє компанія Quorn на основі рослинних білків — грибів, картоплі тощо.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
В «Бургер Кінг» гостей запрошували спробувати бургер Rebel Whopper. Декому не сподобався підхід компанії до реалізації ідеї бургеру — сама котлета виготовлена з рослинних інгредієнтів, але смажиться на тому ж грилі, що й м’ясо.
В T.G.I. Friday’s з нагоди «вегасічня» готували стейки з кавуна. Перед тим, як потрапити на гриль «стейк» маринують у спеціях та додають гостроти соусом «Сірача».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У закладах азійської кухні Wagamama також використали кавун, але зробили з нього «стейк з тунця».
Британська мережа пекарень Greggs розробила для гостей пиріг з рубленим псевдом’ясом. Якщо вірити відгуками підписників, то багатьом було важко відрізнити його від оригіналу.
В мережі кафе Costa Coffee для гостей готували вегетаріанські тістечка, напої з рослинними молоком та канапки з псевдошинкою від Quorn та веганським «сиром».
В кампанії «Вегасічень» у 2020 році взяло участь 400 000 осіб. У 2019 році охочих їсти страви лише з рослинних продуктів було 250 000.
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi