пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Видання The Economist опублікувало матеріал з аналізом світового ринку алкоголю. Автор матеріалу стверджує, що пандемія COVID-19 завершила золоту споживання алкоголю і виробникам слід звикати до нових умов роботи.
У матеріалі сказано, що головними причинами змін стали соціальне дистанціювання та економічні труднощі. Дистанціонування загрожує звичній системі продажів та просування алкогольних напоїв у закладах. Економічні труднощі своєю чергою змусять виробників сконцентруватись на виживанні та роботі з брендами низького цінового сегмента.
Lockdown and its aftermath leaves craft firms most exposed https://t.co/AXPVKtRm3q
— The Economist (@TheEconomist) May 26, 2020
Автор звертає увагу, що окрім коронакризи у виробників є ще й інші проблеми — демографія та конкуренція з марихуаною. Останні дослідження показують, що покоління Z (люди, які народилися між другою половиною дев’яностих та другою половиною двохтисячних) вживає менше алкоголю ніж попередники. Також серед нового покоління росте популярність канабісу, як альтернативи алкоголю.
Фото: Unsplash
Сподобався матеріал? Підтримай нас донейтом на Patreon, щоб читати більше!
Читайте також:
Головні фуд-тренди 2020: від безалкогольних напоїв до органічних сільськогосподарських продуктів
Кремнієву долину захопила «дофамінова дієта»: розробники відмовляються від їжі, сексу та алкоголю
Мережа магазинів Lidl почала продаж безалкогольного «джина»
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi