10 головних трендів у сфері їжі та напоїв на найближчі десятиліття - PostEat

пошук

10 головних трендів у сфері їжі та напоїв на найближчі десятиліття
27-01-2020 0 2469


Агенція Wunderman Thompson опублікувала звіт про 100 головних тенденцій у культурі та поведінці споживачів. Бари без алкоголю, ускладнення коктейлів, антиінстаграмні інтер’єри — що ще нового чекати у сфері їжі і напоїв

Безалкогольні бари



Такі бари виникнуть, як відповідь на зниження інтересу покоління Z до алкоголю. В них готуватимуть складні напої з багаторівневим ароматом і смаком, але без жодної краплі спирту. Відсутність алкоголю не означає, що в «тверезих» барах відмовляться від традицій споживання — аромат, смак, текстура напоїв будуть повторювати алкогольні оригінали. Такі заклади будуть шукати способи соціалізації без «алкогольного мастила».

Регенеративне сільське господарство



ООН називаю сучасне інтенсивне землеробство однією з головних причин зменшення біорізноманіття на Землі. Експлуатація природи загрожує продовольчою кризою у майбутньому. Автори прогнозу вважають, що у найближчому десятилітті великі харчові компанії вимагатимуть від постачальників дотримуватись норм регенеративного сільського господарства — від зменшення викидів вуглецю до органічного методу землеробства. Очікується, що тренд допоможе у боротьбі зі зміною клімату, знизить шкідливі викиди та сприятиме «здоров’ю» ґрунтів.

«Озеленення» раціону у літаках



Індустрія подорожей шукатиме шляхи «озеленення» на тлі критики перельотів літаками через значний викид вуглецю. Збільшиться кількість органічних страв на борту, біля аеродромів з’являться ферми, де вирощуватимуть свіжі овочі і фрукти для пасажирів. Прогнозується, що продукти для харчування в повітрі вирощуватимуть на вертикальних фермах для економії площі та енергії.

Кухні-коворкінги


З урбанізацією постане питання ощадливого використання простору. З іншого боку в епоху стартапів підприємці шукатимуть економічно вигідні варіанти для початку бізнесу. Автори прогнозу припускають, що у майбутньому збільшиться кількість спільним просторів для приготування коктейлі чи страв. Це можуть бути гостьові бари, кухні-коворкінги чи гастро-хаби для приготування їжі, майстер-класів чи досліджень смаку.

Меню, присвячене локальному біорізноманіттю



Інтерес до вегетаріанського раціону та продуктів на рослинній основі приверне увагу до рослин, які до цього були поза увагою сільського господарства. Сьогодні у рослинних дієтах домінують три культури — пшениця, кукурудза та рис. Це загрожує природному балансу та біорізноманіттю. Зміна раціону на користь інших культур сприятиме екологічній стабільності та зміцненню здоров’я людини. Це може бути порошок з плодів баобаба, моринга, фонио тощо.

Антиінстаграмні інтер’єри



Автори прогнозу вважають, що у найближчі 10 років споживачі будуть цінувати інтер’єри, які сприятимуть інтимному спілкуванню. Риси таких інтер’єрів — приглушене світло, відокремлені місця, перевага тактильних відчуттів над візуальними, зміщення акценту з контрастності на насиченість кольорів, перевага тьмяних відтінків. Нові інтер’єри повинні спонукати «жити тут і зараз», а не сприймати світ через камеру смартфона.

Зниження харчових відходів



Споживачам запропонують продавати зайву їжу у пунктах обміну. Також можливе поширення пакування багаторазового використання із системою заохочення споживачів. Популярними можуть стати застосунки, які будуть інформувати покупців про знижки на надлишкові продукти.

Ускладнення коктейлів



Вже очевидно, що покоління Z буде пити менше за міленіалів. Щоб привернути увагу нових споживачів до коктейлів, знадобиться більше видів алкоголю та складніші комбінації. В одному напої можливе використання, наприклад, вісьмох видів рому, кілька видів бренді, джин, горілка тощо. Мета багатокомпонентної рецептури — створити глибокий, складний смак, який неможливо повторити вдома.

Інтер’єри для «телепортацій»


Конкуренція між кафе і ресторанами вийде за межі меню. Драйвером змін інтер’єрів стане покоління Z, яке шукає вражень і потребує історії мало не для кожної чашки кави чи чаю. Можлива поява закладів, де гість може випити ранкову каву в атмосфері японського саду або коктейль у космосі.

Рецепти в межах ідей стійкого розвитку



Разом зі зменшення відходів, переходом на регенеративні методи землеробства споживачі звернуть увагу на рецепти, які корисні не тільки для них, а й для планети. Наприклад, це можуть бути бургери з котлетами з хробаків. Для виробництва таких котлет потрібно в десятки разів менше енергії і вони продукують менше викидів вуглецю. Або копія риби з морських водоростей, рослинні види молока тощо.

Фото: jwtintelligence.com

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi