Дослідження: молодь почала економити на алкоголі та рідше ходити у бари - PostEat

пошук

Дослідження: молодь почала економити на алкоголі та рідше ходити у бари
21-09-2020 0 565


Згідно з дослідженням GlobalData у 13% молодих споживачів не вистачає грошей на алкоголь. 20% молоді перейшли на дешевші напої, а 68% — перестали або рідше ходять в бари.

У звіті британських аналітиків йде мова про те, що споживачі 25-34 років виявились вразливими до коливань цін. 20% опитаних заявили, що перейшли на дешевші алкогольні напої, щоб зекономити.

Через Covid-19 на алкогольному ринку 2020 року з’явились нові тренди:

• зросла роль іміджу виробника
• більше людей піклуються про власне здоров’я
• знизилась привабливість барів

37% звертають увагу на те, чи піклується виробник про екологію. На думку авторів звіту, згодом піклування про добробут суспільства стане обов’язковою частиною маркетингу виробників алкоголю.

68% опитаних молодих людей перестали або рідше ходять в бари через Covid-19. Споживачі не повертаються в бари й після послаблення карантинних обмежень. Віддається перевага вживанню напоїв вдома.

З огляду на «тренд здоров’я» виробники алкоголю у найближчий час запропонують напої з «мінімальною шкодою» для організму. Це може бути понижений вміст спирту, цукру, калорій тощо.

Фото: Unsplash

Читайте також:

Золота доба вживання алкоголю закінчується

Кремнієву долину захопила «дофамінова дієта»: розробники відмовляються від їжі, сексу та алкоголю

Головні фуд-тренди 2020: від безалкогольних напоїв до органічних сільськогосподарських продуктів

Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi