пошук
Артем Кузьменчук
Автор
пошук
Артем Кузьменчук
Автор
Згідно з дослідженням GlobalData у 13% молодих споживачів не вистачає грошей на алкоголь. 20% молоді перейшли на дешевші напої, а 68% — перестали або рідше ходять в бари.
У звіті британських аналітиків йде мова про те, що споживачі 25-34 років виявились вразливими до коливань цін. 20% опитаних заявили, що перейшли на дешевші алкогольні напої, щоб зекономити.
Через Covid-19 на алкогольному ринку 2020 року з’явились нові тренди:
• зросла роль іміджу виробника
• більше людей піклуються про власне здоров’я
• знизилась привабливість барів
37% звертають увагу на те, чи піклується виробник про екологію. На думку авторів звіту, згодом піклування про добробут суспільства стане обов’язковою частиною маркетингу виробників алкоголю.
68% опитаних молодих людей перестали або рідше ходять в бари через Covid-19. Споживачі не повертаються в бари й після послаблення карантинних обмежень. Віддається перевага вживанню напоїв вдома.
З огляду на «тренд здоров’я» виробники алкоголю у найближчий час запропонують напої з «мінімальною шкодою» для організму. Це може бути понижений вміст спирту, цукру, калорій тощо.
Фото: Unsplash
Читайте також:
Золота доба вживання алкоголю закінчується
Кремнієву долину захопила «дофамінова дієта»: розробники відмовляються від їжі, сексу та алкоголю
Головні фуд-тренди 2020: від безалкогольних напоїв до органічних сільськогосподарських продуктів
Цей матеріал вперше опубліковано на сайті posteat.ua та є його інтелектуальною власністю.
Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:
Коментарi