ІГОР КРАМАРЕНКО / MANU - PostEat

пошук

ІГОР КРАМАРЕНКО / MANU
27-03-2018 0 1498


В рамках підготовки до запуску друкованого видання «Гастрономічний Космос», яке буде презентовано у Києві 12 квітня 2018 року в Міжнародний День Польоту Людини в Космос, продовжуємо знайомити вас з шефами та їх цікавими думками щодо розвитку української гастрономії, її виходу на світову орбіту.

ІГОР КРАМАРЕНКО / MANU

В Україні ресторанна критика знаходиться лише на етапі свого становлення. Це нормально, адже всі проходили колись цей етап. Але мене дуже дратує, що з 10 критиків в українському гастрономічному просторі 9 абсолютні невігласи, які не розуміються на гастрономії в принципі. Загалом, вся українська ресторанна критика – це надута мильна бульбашка, що постійно провокує нікому не потрібні гастро-срачі. Відсутність професіоналізму – це ключова характеристика української ресторанної критики, з якої випливають всі інші проблеми.

IHOR KRAMARENKO / MANU

Restaurant critique is only emerging in Ukraine. And it’s okay as every country has been through it. But it annoys me a lot that out of ten critics, nine are altogether profane and understand nothing in gastronomy. Ukrainian restaurant critique on the whole is a soap bubble that constantly provokes unnecessary gastronomic wars. A lack of professionalism is a key feature of the Ukrainian restaurant critique, and it begets all other problems.

 

Вже 12 квітня 2018 року в Міжнародний День польоту людини в космос відбудеться презентація унікального професійного друкованого видання «Гастрономічний Космос», метою якого виступає популяризація української гастрономічної культури, її ефективна та почасти ефектна інтеграція до світового простору гастрономії.

Замовити журнал можна за посиланням

 

Читайте також в журналі Гастрономічний космос. vol.1: «Поїхали»:

Запуск унікального друкованого журналу «Гастрономічний космос»

CHRISTIAN WIEGAND CLAUSEN / RAY

COSTANTINO PASSALACQUA / OSTERIA PANTAGRUEL

СЕРГІЙ БАЙСАРЕВИЧ /BARVY vs ІЛЛЯ СЬОМІН / TIN TIN

ВОЛОДИМИР ТАШАЄВ

ҐІЯ ХУЧУА / ШОТІ

ЖЕНЯ МИХАЙЛЕНКО / Noodle vs Marketing / Bánh mì vs Marketing

Підписуйтеся на наші сторінки у соціальних мережах:

 



Tweet

Коментарi